آموزش نصب برنامه آندروید روی گوشی های 525 wave و wave 533 و wave 723

آموزش نصب برنامه آندروید روی گوشی های 525 waveو wave 533 و wave 723

امروز میخوام نحوه نصب برنامه اندروید روی گوشی های 525 و 533 و 723 برای شما توضیح بدم . با نصب این برنامه یک محیط مجازی برای شما ایجاد میشه که مثل سیستم عامل اندروید میمونه.

 

مشاهده

ترفند ارسال ویبره با پیامک

عضویت در برترین پرتال فارسی زبانان

طبق این توضیحات می تونید دیگه خودتون ویبره(حتی همراه با تولید صدا)بسازید و نکته ی مهم اینه که میتونید این ویبره ها رو با یک اس ام اس بفرستید و طرف با باز کردن اس ام اس ضد حال بخوره.در ضمن فقط روی سونی اریکسون جواب میده.

 

 

مشاهده

ترفند غیر فعال کردن گوشی دزدیده شده

ممکنه گوشی شما رو دزد ببره با خودش و هیچی دست شما نباشه اما حداقل میتونید نزارید اون هم ازش استافده نکنه! برای اینکار باید کار های زیر رو انجام بدید اما بدونید که اگر گوشی دوباره هم به دستتون برسه دیگه فایده نداره چون مرده و پریده.

دانلود در ادامه مطلب

مشاهده

ترفند دلیورت نشدن اس ام اس به شما

بعضی موقع پیش میاد که دلمون نمیخواد از طرف هیچکس بهمون اس ام اس برسه؟ باوجودیکه از طرف دیگه منتظر تماس تلفنی مهمی از ناحیه دوستتان هستید! ما در این مطلب در سایت بزرگ کم حجم دانلود، قسط داریم این ترفند فوق العاده کاربردی را به شما بازدید کنندگان گرامی به صورت کاملا رایگان آموزش دهیم.

در ادامه مطلب

مشاهده

کد های مخفی گوشی های سامسونگ

گوشی های سامسونگ استقبال بسیار خوبی در ایران داشت , البته تا قبل از ورود گوشی های پیشرفته حال حاضر !! یک سری کامل از کد های مخفی گوشی های سامسونگ را برای شما قرار می دهیم ... همه این کد ها امتحان شده است اما ممكن است در برخي كشور ها ( مخصوصا ايران ) بعضي از اين كد ها بسته شده باشد

برای مشاهده ی کدها به ادامه مطلب بروید...

اگر عضو نیستید هر چه سریع تر اقدام کنید

مشاهده

آموزش فلش گوشی های سامسونگ

نکته 1 - قبل از شروع به کار حتما از اطلاعات گوشی خود از قبیل کانتکت، مسیج و غیره بک آپ گرفته شود، و دقت داشته باشید در زمان عملیات شارژ گوشی پر باشد.
نکته 2 - از نصب درایور گوشی در کامپیوتر خود مطمئین شوید.


شروع به کار:
در ابتدا از نصب بودن درایور گوشی خود بر روی کامپیوتر مطمئن شوید ...

ادامه آموزش در ادامه مطلب...

برای دسترسی به این مطلب عضو شوید

مشاهده

صفحه قبل 1 صفحه بعد