تفاوت تعرفه های اپراتور های همراه اول و ایرانسل

 تفاوت تعرفه های اپراتور های همراه اول و ایرانسل

مشاهده

روشی برای باز کردن قفل گوشی رمز دار Samsung Wave 525 بدون وارد کردن رمز

سلام.
این روشی برای باز کردن قفل گوشی های wave 525 , 533 ولی روی گوشی های دیگه امتحان نشده.
این روش خیلی سادس ولی خب توضیحش سخته!!!
این مراحل رو باید به صورت پشت سر هم و بدون فاصله انجام بدید:

1- از صفحه گوشی یه عکس بگیری(کلید وسط یا منو + کلید قفل)
2- به محض اینکه پیام screen captured از رو صفحه رفت یه عکس دیگه بگیرید.

3- این مرحله از همه سخت تره.یه پیامی الان رو صفحه هست مثل همیشه رو صفحه دست بگشید تا فقل باز بشه.



اگه مراحل رو درست و پشت سر هم انجام بدید دیگه به صفحه وارد کردن رمز نمیرید و مستقیما وارد گوشی میشید.

شاید به 3 - 4 بار اول نتونید ولی اگه سریع و درست مراحل رو انجام بدید میشه پس الکی پیام ندید که نمیشه!!!!
منبع: http://forum.badaos.net/thread4758.html

 

مشاهده

آموزش افزایش صدای اسپیکر رو در بادا 2 آموزش بدیم

در این پست قصد داریم افزایش صدای اسپیکر رو در بادا 2 آموزش بدیم

امیدوارم مورد توجه قرار بگیره

مشاهده

آموزش ادیت و شخصی سازی فایل های جاوا

  آموزش ادیت و شخصی سازی فایل های جاوا

 

بدون مقدمه میریم سراغ آموزش

مشاهده جزئیات مربوط به یک فایل Jar : در ادامه مطلب

مشاهده

آموزش کار با برنامه Wave Remarker برای کاستوم سازی

 باسلام خدمت تمامی کاربران


درخواست و علاقه بچه ها برای استفاده از محتویات کاستوم ها بود مثل تم ها-زنگ ها-عکس ها این برنامه برای کاستوم سازی استفاده میشودویااضافه کردن تم -عکس-زنگ به فریمور دلخواه 

این برنامه علاوه بر اینکه بسیار کار کردن باها ش ساده هست نرم افزار قدرتمندی هست و این برنامه توانایی Dump کردن فایلهای مختلف را دارد

خب می پردازیم به آموزش Wave Remarker در ادامه مطلب

مشاهده

آموزش تصویری فلش زدن و فلش زدن Value Pack(bada2) بر روی Wave 525

بادا2.0 برای ویو 525
 
اول مزایا و چیز هایی که به فریمور اضافه شده است را مرور می کنیم:
سرعت کلی سیستم بهبود یافته

نسخه جدید از SamsungApps

اینترنت از طریق usb میتواند به اشتراک گذاشته شود.

سبک جدید قابلیت TouchWiz bada2.0

UI جدید در تنظیمات

قفل صفحه نمایش جدید

ایجاد پوشه (تا 9 آیتم)

ایجاد لینک در صفحه اصل  f

مشاهده

چگونه تبلیغات پیام کوتاه (SMS) را متوقف کنیم؟

7featk1hyzkyucs1fa7 چگونه تبلیغات پیام کوتاه (SMS) را متوقف کنیم؟

امروزه SMS های تبلیغاتی که تعدادشان هم کم نیست جزو دردسرهای زندگی روزمره مان شده است، حتما برایتان پیش آمده که وقت و بی وقت، یا نصف شب پیامک تبلیغاتی برای شما ارسال شده که باعث برهم زدن خواب شما یا عزیزان تان شده است.
خوشبختانه امکانی وجود دارد که می شود جلوی این تبلیغات SMS ایی را گرفت می پرسید چگونه؟!

 

خوب اگر تمایل دارید تا روند ارسال پیامک های تبلیغاتی را متوقف کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

۱٫ با سامانه ۰۹۹۹۰ تماس بگیرید.
۲٫ بلافاصله بعد از شندین صدای اپراتور تلفن کلید صفر، مربع (#۰) را بزنید.
۳٫ بعد از شنیدن صدای بوق، بصورت شفاهی به ترتیب این موارد را اعلام کنید: درخواست (تمایل به دریافت پیامک تبلیغاتی ندارم)، شماره تلفن همراه، شماره پرونده سیم کارت
۴٫ صبر کنید تا پیغام شما پخش شود.
۵٫ در صورت اعلام کد پیگیری، آنرا یادداشت کنید.

البته روش های دیگری جهت جلوگیری از دریافت اس.ام.اس های تبلیغاتی وجود دارد که یکی از این روش ها، نصب برنامه های فیلترینگ SMS بروی گوشی موبایل است.

منبع:به روز ترین سایت تفریحی

مشاهده

راه های افزایش طول عمر باطری تلفن همراه

روش های افزایش طول عمر باطری تلفن همراه

gpmobxufn7mfawvm4vz راه های افزایش طول عمر باطری تلفن همراه

اسمارت فون ها امروزه به جزء جدایی ناپذیری از زندگی ما تبدیل شده اند. تماس تلفنی، پخش فیلم و موسیقی، ارسال پیامک، چک کردن ایمیل، وبگردی و بسیاری دیگر از کارهای زندگی روزمره با این همراه جمع و جور انجام می شوند. اما مشکل اینجا است که باطری این گجت ها اصلا با ما یار نیستند و گاهی در مواقع ضروری ته می کشند و ما را حیران می کنند.

اگر شما هم زیاد با این مشکل روبرو می شوید، پیشنهاد می کنم ادامه مطلب را از دست ندهید. راه حل های ساده و خوبی برای تان داریم.

 

 

نور نمایشگر را کم کنید: تلفن های هوشمند فعلی نمایشگرهای بزرگی دارند و این یعنی مصرف بیشتر باطری. اغلب آنها هم حسگرهایی دارند که نور نمایشگر را متناسب با نور محیط تنظیم می کنند. اما اگر علاقمند هستید که باطری شما بیشتر دوام بیاورد و یا شارژر به همراه ندارید، کم کردن نور نمایشگر مصرف باطری را بسیار کمتر می کند.

پس زمینه مشکی برای AMOLED: اگر تلفن شما دارای نمایشگری از نوع AMOLED است بهترین حالت استفاده از پس زمینه مشکی است. این نمایشگرها قادراند در این حالت مصرف باطری شان را کمتر کنند. البته به نظر می رسد که این رنگ پس زمینه برای کاهش مصرف در تلفن های دیگر هم موثر باشد.

زمان خاموش شدن نمایشگر: تلفن شما مدت زمانی بعد از بی کار بود نمایشگرش را خاموش می کند. نمی توانید باور کنید کم کردن این زمان چقدر در کاهش مصرف باطری موثر است. حتما به این مورد توجه کنید.

ابزارهای جانبی را خاموش کنید: وایرلس، GPRS و بلوتوث از مصرف کننده های بزرگ باطری هستند. زمانی که به آنها نیاز ندارید خاموش شان کنید تا هم مصرف باطری کمتری داشته باشید و هم به افزایش امنیت تلفن هوشمندتان کمک کنید.

جی پی اس را فراموش نکنید: این یکی اغلب فراموش می شود و مرتب در حال خوردن باطری است. اگر به آن نیاز ندارید می توانید خاموش اش کنید.

ویبره: تلفن زیبای شما برای لرزاندن خودش انرژی زیادی مصرف می کند. اگر اوضاع باطری خراب است بهتر است از خیر ویبره بگذرید و اجازه بدهید برایتان در مواقع لازم آواز بخواند!

نرم افزارهای غیر ضروری را ببنید: هر نرم افزای که باز است در حال مصرف انرژی است. همیشه حواستان باشد که چند نرم افزار به صورت همزمان در حال اجرا هستند. اضافی ها را ببندید.

صداهای غیر ضروری: حتما لازم است هنگام تایپ کیبرود تلق و تلوق بکند؟ یا با هر صفحه ای که باز می کنید یک صدا بشنوید؟ با غیر فعال کردن صداهای غیر ضروری می توانید مصرف باطری را کم کنید.

دمای مناسب: می دانستید که دمای بالا باعث خالی شدن سریع تر باطری میشود؟ مثلا اگر تلفن را در جیب شلوار نگه دارید باطری بیشتری مصرف می کند تا اینکه روی میز باشد. چون دمای بدن باعث گرم شدن باطری و تخلیه زودتر آن میشود.

از زنگهای ساده استفاده کنید: زنگ های موزیکال و پر سروصدا هنگام پخش از پردازنده اسمارت فون شما استفاده می کنند (استفاده بیشتر از پردازنده دستگاه، یعنی زودتر خالی شدن باطری). بهترین حالت استفاده از زنگ های موبایل استاندارد و بسیار ساده ای است که احتیاج به استفاده از پردازشگر موبایل ندارند.

مکالمه به جای ایمیل. پیامک به جای مکالمه: تلفن های همراه برای ارسال اطلاعات ۲ تا ۴ برابر بیشتر از تماس صوتی نیرو مصرف می کنند. پس برای یک پیغام کوتاه شاید بهتر باشد به جای ارسال ایمیل، شماره دوست تان را بگیرید. هم کارتان انجام شده. هم باطری موبایل تان بیشتر همراهی تان می کند. فقط حواس تان باشد این تماس ها دقیقه ای باشند، نه ساعتی! البته اگر ممکن باشد که کارتان را توسط پیامک (SMS) انجام دهید، دیگر حتی نیازی به تماس صوتی هم نیست. زیرا تلفن های همراه برای ارسال اس ام اس نیاز به برقراری ارتباط جداگانه ای ندارند و همان ارتباط های معمولی که تلفن با دکل برای در دسترس بودن و کنترل سیگنال برقرار می کند، برای ارسال پیامک کافی هستند. یعنی تقریبا تمام مصرف باطری اس ام اس فقط همان نوشتن اش است و ارسال آن نیاز به نیروی ندارد!

سیگنال های شبکه موبایل: تلفن همراه هوشمند شما دائما در حال جستجو برای دریافت امواج شبکه و کنترل ارتباط خود است. پس در مکان هایی که سیگنال ضعیف است و یا کلا در پوشش شبکه موبایل نیست، اسمارت فون شما بسیار بیشتر و شدیدتر برای یافتن امواج کار می کند. در این گونه موارد بهتر است که تلفن همراه خود را خاموش کنید و یا اینکه آن را در حالت Flight mode قرار دهید. حتی برخی می گویند اگر شارژ کمی دارید و نگهداری آن برای تان مهم است، در طول شب هم اگر امکان دارد موبایل تان را خاموش کرده یا در حالت فلایت مود قرار دهید.

به روزرسانی سیستم عامل و نرم افزارها: همیشه به دنبال آخرین نسخه سیستم عامل، firmware و نرم افزارهای نصب شده روی موبایل تان باشید. زیرا برنامه نویسان و شرکت های تولید کننده موبایل همیشه به دنبال کاهش مصرف باطری هستند و ورژن های جدیدتر مصرف باطری کمتری نسبت به اجدادشان دارند.

ایمیل ها را دستی چک کنید:
تلفن های همراه هوشمند امروزی می توانند به صورت خودکار پیام ها و ایمیل های تان را چک کنند. یا با استفاده از سرویس push، ایمیل ها به محض دریافت توسط سرور، به تلفن همراه شما منتقل می شوند. اما هر دو این تکنولوژی ها باطری خورهای قهاری هستند. پس بهتر است که سیستم push را خاموش کنید و فاصله زمانی بین چک کردن خودکار را به حداکثر ممکن برای کارتان تغییر دهید. از من می شنوید، همان چک کردن دستی ایمیل ها هنگام نیاز بهتر از همه است.

کجا هستید؟: دستگاه های رادیویی در مکان هایی که نویز الکتریکی وجود دارد، سخت تر کار می کنند و به جستجوی بیشتری برای یافتن سیگنال ارتباطی نیاز دارند. پس هنگام مکالمه در پارک باطری بسیار کمتری نسبت به مکالمه در بیمارستان یا یک فروشگاه زنجیره ای مصرف می کنید. همینطور هرچه تعداد کاربران یک دکل مخابراتی بیشتر شود، مصرف باطری تلفن همراه شما هم برای تماس بیشتر می شود. پس مکالمه در محل ها و ساعات خلوت شبانه روز باطری کمتری مصرف خواهد کرد.

شما برای استفاده بیشتر از باطری موبایل تان چه نکاتی را رعایت می کنید؟ آنها را به ما هم یاد بدهید.


پسوورد فایل ها " www.parsamob.com " ميباشد

 

مشاهده

آموزش تغیر ارم بادا به اپل در هنگام خاموش و روشن کردن گوشی wave 525

باسلام خدمت تمامی اعضای سایت می توانید ارم گوشی خود را به اپل تغییر دهید این روش کاملا تست شده هست          (توجه: عاقبت این کار به عهده شماست)                                                                            
 
ابتدا فایل را از این لینک دانلود کنید
2:
گوشی رو به کامپیوتر وصل کنیدوبه دانلود مد برویدبرای رفتن به دانلود مد همزمان کلید های پاور صدای کم ودوربین را بگیریدتا گوشی به دانلود مد برود
:3
مولتی لودر رو باز کنید وفایل دانلودی رو استرکت کنید و داخل مولتی لودر قرار دهید
4:پورت سرچ رو بزنید وبعددانلود رو بزنید
5:تمام حالااز گوشی خود لذت ببرید
توجه توجه!!!!!!!!! فقط مخصوص ویو 525

منبع

مشاهده

آموزش نصب برنامه آندروید روی گوشی های 525 wave و wave 533 و wave 723

آموزش نصب برنامه آندروید روی گوشی های 525 waveو wave 533 و wave 723

امروز میخوام نحوه نصب برنامه اندروید روی گوشی های 525 و 533 و 723 برای شما توضیح بدم . با نصب این برنامه یک محیط مجازی برای شما ایجاد میشه که مثل سیستم عامل اندروید میمونه.

 

مشاهده

ترفند ارسال ویبره با پیامک

عضویت در برترین پرتال فارسی زبانان

طبق این توضیحات می تونید دیگه خودتون ویبره(حتی همراه با تولید صدا)بسازید و نکته ی مهم اینه که میتونید این ویبره ها رو با یک اس ام اس بفرستید و طرف با باز کردن اس ام اس ضد حال بخوره.در ضمن فقط روی سونی اریکسون جواب میده.

 

 

مشاهده

طریقه فلش گوشی های sasung wave

مشاهده

آموزش نصب تم در بادا2

گوشی رو از طریق usb debugging به کامپیوتر وصل میکنیم
برنامه stune را از طریق لینک زیر دانلود میکنیم سپس با برنامه Stune وارد فایلهای سیستمی بادا میشیم و ...

مشاهده

لیست برنامه های سازگار با بادا 2.01

تعدادی از کاربران گوشی های Wave I و Wave II که طی چند هفته گذشته گوشی خود را به نسخه بتای بادا 2.01 آپدیت کردند با مشکل اجرا نشدن برنامه ها بادا در گوشی خود مواجه هستند. در این پست ، لیستی از برنامه هایی که با بادا 2.01 سازگاری دارند در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

مشاهده

آموزش فلش کردن گوشی های سامسونگ-بادا

در این پست قصد داریم آموزش فلش کردن گوشی های سامسونگ-بادا را آموزش دهیم. این کار برای نصب فریمور و کارهای دیگر قابل استفاده است. قبل از شروع آموزش حتما از شماره تماس ها , اس ام اس ها, عکس ها و ویدئو ها بک آپ بگیرید و گوشی خود را کامل شار کنید. برای دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مشاهده

بررسی گوشی موبایل Samsung S5253 Wave 525

خوب: قیمت مناسب، امکانات ارتباطی خوب

بد: پردازنده ضعیف، بدنه نه چندان مقاوم

پیشنهاد: با پرداخت مبلغی در حدود ۱۶۰ هزار تومان می توانید صاحب گوشی شبه هوشمندی شوید که تا مدتها شما را جذب خود خواهد کرد.

 

بررسی تخصصی در ادامه مطلب

مشاهده

بررسی تخصصی گوشی Samsung S5230

Samsung S5230 دارای ۵۰ مگابایت حافظه به صورت داخلی است و نیز دارای کارت حافظه ی خارجی از نوع (microSD (TransFlash می باشد که قابلیت ارتقا تا ۸ گیگابایت را دارا می باشد که تمام خواسته های حافظه را بر آورده می کند ! دوربین این مدل یک دوربین ۳٫۱۵ مگا پیکسل بوده که قابلیت عکس برداری تا ابعاد ۲۰۴۸ ×۱۵۳۶ پیکسل را داراست . متاسفانه این دوربین فاقد فلاش می باشد . همچنین از لحاظ فیلم برداری این گوشی قابلیت فیلم برداری QVGA@15fps را داراست .


 سامسونگ - فردا موبایل

مشاهده جزئیات در ادامه مطلب

مشاهده

آموزش برنامه نویسی بادا - قسمت 1 تا 6

 

این آموزش برنامه نویسی بادا ، شامل 6 قسمت است که من از وبلاگ http://blog.vaniatechdev.com برای شما آماده کردم

برای مشاهده ی این پست به ادامه مطلب برویدآموزش برنامه نویسی بادا - قسمت ششم

مشاهده

سیستم عامل موبایل بادا

بادا نام سیستم عامل موبایل سامسونگ است که نسخه اول آن در فوریه 2010 به دنیا معرفی شد و نسخه دوم این سیستم عامل در آگوست 2011 معرفی شد. (بادا یک لغت کره ای و به معنای دریاست) سامسونگ در 18 ماه گذشته بیش ار 10 مدل گوشی مختلف با این سیستم عامل ارائه کرده است که همگی از مشخصات فنی خوبی برخودارند و قیمت پایین تری نسبت به گوشی های اندرویدی دارند.

ادامه در ادامه مطلب

مشاهده

آموزش اتصال به اينترنت از طريق wifi لب تاپ براي گوشي هاي بادا

امروز قصد داريم آموزش اتصال به اينترنت را از طريق wifi لب تاپ براي گوشي هاي بادا را آموزش دهيم. شما تنها انجام چند مرحله مي توانيد اين کار را انجام دهيد.اين آموزش براي ويندوز xp مي باشد و شما مي توانيد با برخي تغييرات روي ويندوز سون نيز استفاده کنيد.براي ديدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنيد.

مشاهده