نرم افزار فوق العاده Trippo ترجمه زبان فارسی به بیش از ۳۰ زبان با فرمت جاوا

  • سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:,
  • <-CategoryName->

ورژن جدید نرم افزار Trippo براتون تهیه کردم . این نرم افزار این امکان را بوجود آورده تا با بیش از ۳۰ زبان صحبت کنید. این نرم افزار عبارات ، جملات و اصطلاحات را به بیش از ۳۰ زبان ترجمه می کند و همچنین شما می توانید چگونگی تلفظ آنها رو به بیش از ۲۰ زبان گوش کنید ! مرتبا زبانهای جدیدی به این نرم افزار اضافه می شوند اما پیش از این در زبانهای ذیل مشکلی نخواهید داشت:
عربی ، بلغاری ، چینی(شامل باستانی و ساده) ، دانمارکی ، هلندی ، انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی ، یونانی ، عبری ، مجارستانی ، ایتالیایی ، ژاپنی ، نروژی ، فارسی ، لهستانی ، پرتقالی ، رومانیایی و …بوسیله این نرم افزار دوستانتان را با پیامهایی به هر زبان دلخواه خوشحال کنید و همچنین دوستان خارجی خود را با زبان خودشان شگفت زده کنید. این نرم افزار قابل نصب بر تمامی گوشی های تحت جاوا میباشد و پیشنهاد میکنم از سایت فرداموبایل دریافت کنید و لذت ببرید.

مشاهده

دانلود نرم افزار جاوا Call Tracer V1.0 برای مشاهده ی اطلاعات کامل فرد تماس گیرنده به صورت جاوا

Call Tracer V1.0 نام نرم افزاری می باشد که می توانید با آن انواع اطلاعات تماس گیرنده را بیابید . به عنوان مثال وقتی که شماره ای به شما زنگ میزند می توانید مشاهده کنید که از چه کشور یا چه شهری به شما تماس میگیرد . نرم افزار Call Tracer V1.0 به صورت جاوا بوده و این نرم افزار جاوا موبایل را می توانید در سایت فردا موبایل در قسمت ادامه ی مطلب دریافت نمایید .

مشاهده

استفاده از نور صفحه نمایش بعنوان یک چراغ با نرم افزار Lamp v0.0.4 – جاوا

Lamp v0.0.4 یک نرم افزار جاوا و کاربردی است که توسط آن می توانید از تمام نور صفحه نمایش خود بعنوان یک چراغ استفاده نمایید این نرم افزار کاربردی را از سایت موبفا دریافت نمایید.

مشاهده

دانلود نرم افزار TinyEncryptor 1.74 – جاوا

یک نرم افزار جاوا و کاربردی برای قرار دادن رمز بر روی فایل ها می باشد

مشاهده

دانلود ماشین حساب مهندسی جاوای SolveMyMath’s Scientific Calculator v1.0

نرم افزار موبایل SolveMyMath’s Scientific Calculator یکی از حرفه ای ترین برنامه های ماشین حساب موبایل با فرمت جاوا می باشد که قادر به محاسبه انواع محاسبات ریاضی میباشد , پیشنهاد میکنم این برنامه فوق العاده را حتما در موبایل خود داشته باشید.

مشاهده

دانلود نرم افزار گوش دادن به 10 میلیون موزیک Soundtracker v1.7.4 جاوا

با استفاده از این نرم افزار میتوانید یک بانک موزیک را درگوشی خود داشته باشید

این نرم افزار با دارا بودن بیش از 10 میلیون موزیک جای هیچگونه خستگی از موزیکی را برای شما نمیگذارد

میتونید این نرم افزار کاربردی رو از موبفا دانلود و از اون لذت ببرید

http://www.dl2.mobfa.org/Mahdi-Sprinng91/JAVA-Soundtracker%20v1.7.4%5BMobfa.org%5D.jpg

مشاهده

نرم افزار اندازه گیری Blood Pressure Tracker با فرمت جاوا

نرم افزار اندازه گیری Blood Pressure Tracker که دارای فرمت جاوا میباشد برای شما فراهم شده است.ایا از بالا ویا پایین رفتن فشار خون خود رنج می برید؟ شما می توانید به وسیله ی این نرم افزار فشار خون خود را روزانه اندازه گیری کنید.این نرم افزار از طرف تیم تک موبایل برای شما اماده گردیده.امیدوارم مورد رضایت شما عزیزان واقع شود



مشاهده

نرم افزارقطب نما Bluetooth GPS Compass با فرمت جاوا به وسیله بلوتوث

نرم افزار قطب نما Bluetooth GPS Compass که دارای فرمت جاوا میباشد برای شما فراهم شده است.این یک نرم افزار قطب نما است که به وسیله ی بلوتوث می توانید ویژگی های ماهواره ای مانند : ارتفاع ، جی پی اس و سیگنال سنج آنالوگ را در موبایل خود داشته باشید .
 

مشاهده

دانلود نرم افزار GPS با فرمت جاوا

 
دانلود نرم افزار GPS با فرمت جاوا . GPS یا مکان نما یک وسیله یا نرم افزار مورد نیاز همه میباشد که براحتی شمارا به سمت یا مکانی که میخواهید هدایت میکند . امیدوارم از این نرم افزار فوق العاده خوشتان بیاید و به کار شما هم بیاید گرچه که امروزه تمامی گوشی های جدید از این قابلیت دارند.



مشاهده

دانلود نرم افزار رایگان ارسال اس ام اس با بلوتوث برای موبایل با فرمت جاوا Blueshoot

Blueshoot_www.MihanDownload.com.jpg
نرم افزار Blueshoot نرم افزاری جدید و فوق العاده کاربردی می باشد که برای گوشی های موبایل منتشر شده است.به وسیله ی این نرم افزار که کاملا بصورت رایگان از سوی سایت سازنده ی آن منتشر شده است می توانید با بلوتوث خود به گوشی های دیگری که بلوتوث آنها روشن است پیام ارسال کنید.مزیتی که این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه ارائه شده دارد عدم نیاز به نصب بودن آن در گوشی یا گوشی هایی که قصد ارسال پیام به آنها را دارید می باشد.
نرم افزار Blueshoot که نسخه ی 1.0 یا درواقع اولین نسخه ی آن به تازگی منتشر شده است با فرمت جاوا ارائه شده و می توانید آن را بر روی تمامی گوشی های موبایل بلوتوث داری که از پلنتفرم جاوا پشتیبانی می کنند نصب کنید.برای دانلود این نرم افزار کاربردی می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.
 

مشاهده

دانلود نرم افزار جاوا Funny Face 1.4


Funny_Face_1.4.jpgنرم افزار Funny Face یک نرم افزار جالب برای تغییر چهره افراد است این نرم افزار با کشیدن بزرگ و کوچک کردن اعضا مختلف صورت عکس شما را بسیار جالب می کند.در نسخه جدید این نرم افزار امکان استفاده در گوشی های لمسی نیز فراهم است.دانلود در ادامه مطلب...

مشاهده

دانلود نسخه رايگان و جديد نرم افزار BlueFTP v1.7

مطمئنا ميتوان BlueFTP را يكي از محبوب ترين برنامه هاي جاواي طراحي شده تا كنون دانست . يك برنامه مديريت فايل بسيار كاربردي و كاربرپسند كه قابل نصب بر روي تمامي گوشي ها مي باشد . سرانجام medieval Software تصميم به ارائه نسخه ي رايگان اين برنامه گرفت و دست از 30 روزه منتشر كردن اين نرم افزار برداشت . ظاهر ساده و كاربرپسند , زبان شيرين فارسي , قابليت باز كردن فايل هاي فشرده ي رمز دار , توانايي فشرده سازي فايل هاي به انواع فرمت ها , تغيير در تم ها و ... از ديگر ويژگي هاي مهم اين نرم افزار مي باشد .
شما ميتوانيد آخرين ورژن از اين نرم افزار محبوب را به صورت كاملا رايگان و فول ورژن در ادامه مطلب دريافت كنيد .

فايل نصبي مناسب براي تمام گوشي ها (از جمله گوشي هايي كه فونت فارسي را برعكس نشان ميدهند) در يك فايل زيپ جمع آوري شده كه ميتوانيد آن را با حجم 2.5 مگابايت دانلود كنيد .

مشاهده

دیکشنری عربی به فارسی و فارسی به عربی برای موبایل – جاوا

فرهنگ لغت عربی به فارسی و همچنین فارسی به عربی بصورت جاوا و قابل اجرا بر روی سیستم عامل اکثر موبایل های موجود . هم اکنون این دیکشنری موبایل را از موبفا دانلود نمایید.

http://www.dl2.mobfa.org/Autumn-90/dic-fa-arb.jpg

مشاهده

نرم افزار اذان گوی پارسی Azan v3.1 برای JAVA

این نرم افزار جامع یکی از دقیق ترین نرم افزار های مربوطه می باشد که دارای تمامی شهرهای و وقت شرعی آنهاست

این نرم افزار به صورت خودکار دقیقا در وقت شرعی اذان به صورت صوتی اذان می گوید

البته باید توجه داشته باشید که نرم افزار باید باز باشد (به صورت مینی مایز)

این نرم افزار قابلیت استفاده روی تمامی گوشی ها را دارا می باشد

میتونید این نرم افزار بسیار عالی و معنوی رو دانلود و از اون لذت ببرید

http://www.dl2.mobfa.org/Mahdi-Sprinng91/Symbian-Azan%20v3.1%5BMobfa.org%5D.jpg

مشاهده

دانلود 9 برنامه کاربردی و مناسب موبایل(جاوا)

BT INFO: با این برنامه وارد موبایل سوژه بشید و هر کاری میخواهید با گوشی سوژه انجام بدید! (تو فایلهای خصوصیش نریدا !!!)

Dictionary_EN to FA: دیکشنری اینگلیسی به فارسی.

Dictionary-Fa to En: دیکشنری فارسی به انگلیسی.

File Lock: هر فایلی رو که دوست دارید قفل کنید و رمز بزارید.

Iran Phone Code: پیش شماره هر شهری رو که دوست داری وارد کنید، این برنامه میگه برای کجای ایرانه!

KD_Player: یک مدیا پلیر قوی که تمام پسوند ها رو میتونه تشخیص بده و بخونه! (حتی با این برنامه میشه فایلهای amr رو جلو ببرید، در گوشی های سونی اریکسون)

khavas Daroo: شما فقط نام دارویی را که مد نظرتونه بنویسید، این برنامه، موارد استفاده، اجزای تشکیل دهنده ی دارو، مواد موثر، هشدار، عوارض و خیلی چیزای دیگه در مورد آن دارو میده بهتون! (خیلی برنامه قشنگیه فقط مراقب باشید واسه خودتون دارو تجویز نکنید!!! خطر داره!!!)

Moby Exploreoats: وای این برنامه هم که خیلی جالب و کاربردیه! استفاده عمدش اینکه میتونید فایلها و پوشه های گوشیتون رو مخفی کنید بطوری که کسی فایلهای خصوصی شما رو نبینه چه برسه به این که کپی برداری کنه! (یه وقت شیطون نشید برای مخفی کردن فایلهای ... از چشم پدر و مادر و... ازش استفاده کنیدا !!!)

opera-mini: اینم از جمله برنامه هایی که جوونا خیلی دوست دارن! میتونید با گوشی وارد اینترنت بشید و هر آدرسی رو به راحتی باز کنید! گرفتید چیه که؟؟؟( دقت کنید که در گوشیهای سونی اریکسون کلمات فارسی در سایت ها، کاراکتر ها بصورت جدا جدا نوشته میشه)

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

مشاهده

آنتی ویروس جاوا مخصوص موبایل YekMobile Antivirus v1.1

دانلود آنتی ویروس YekMobile Antivirus v1.1 جاوا که برای گوشی های فاقد سیستم عامل بسیار مناسب می باشد.این آنتی ویروس اولین آنتی ویروسی است که با فرمت جاوا از سایت یک موبایل برای دانلود قرار داده شده است.
 

آنتی ویروس جاوا مخصوص موبایل YekMobile Antivirus v1.1

مشاهده

ضبط مکالمات شما با نرم افزار Voice Transformer V1.0.1 بصورت جاوا

کمبود بیشتر گوشیهای موبایل دارا نبودن امکان ضبط نکالمات تلفنی می باشد.که برنامه های متعددی برای انجام این کار وجود دارد.Voice Transformer نام یکی از برنامه هایی می باشد که مکالمات شما را با استفاده از تنظیمات راحتی ضبط می کند و امکان پخش آن را نیز دارد.این برنامه بصورت جاوا می باشد و بر روی بیبشتر گوشی ها قابل اجرا می باشد.

پرتال تخصصی دانلود رایگان www.MasterDL.Com

مشاهده

دانلود نرم افزار فتوشاپ برای گوشی های جاوا

نرم افزار فتوشاپ برای گوشی هایی که جاوا را پشتیبانی میکنند این نرم افزار پرکاربرد تا حد زیادی کاربرد فتوشاپ رو در خودش داره مانند چرخش تصویر ،تنظیم کدری و شفافیت تصاویر ، رتوش عکس ها ،گذاشتن سایه برروی عکس ها ،بزرگ و کوچک کردن سایز تصاویر و بسیاری امکانات دیگر

مشاهده

نرم افزار Lucky Octapous Lite جاوا

جام جهانی امسال با اختاپوس آلمانی جو دیگری داشت اختاپوسی که هر چند بازی را که پیش بینی کرده بود درست از آب در اومد. حالا شما هم میتوانید با استفاده از نرم افزار Lucky Octapous Lite شانس خود را آزمایش کنید. این برنامه که تحت جاوا می باشد قابل اجرا بر روی گوشی هایی که جاوا را ساپورت میکنند است و شما میتوانید از سایت موب پی سی دانلود کنید.

دانلود نرم افزار , برنامه , موبایل , بازی آندروید , نرم افزار آندروید - نرم افزار Lucky Octapous Lite جاوا

دانلود در ادامه مطلب

مشاهده

نرم افزار محاسبه درصد عشق بین دو نفر love Calculator جاوا

نرم افزار محاسبه درصد عشق بین دو نفر love Calculator نسخه ۱٫۸ برای میزان سنجش عشق بین دو نفر می باشد. این نرم افزار تحت جاوا می باشد و بر روی گوشیهایی که جاوا را ساپورت می کنند قابل اجراست. شما میتوانید این نرم افزار جالب را از سایت موب پی سی دانلود کنید.

دانلود نرم افزار , برنامه , موبایل , بازی آندروید , نرم افزار آندروید - نرم افزار محاسبه درصد عشق بین دو نفر love Calculator جاوا

مشاهده