دانلود نرم افزار جاوا Funny Face 1.4

  • پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:,
  • <-CategoryName->


Funny_Face_1.4.jpgنرم افزار Funny Face یک نرم افزار جالب برای تغییر چهره افراد است این نرم افزار با کشیدن بزرگ و کوچک کردن اعضا مختلف صورت عکس شما را بسیار جالب می کند.در نسخه جدید این نرم افزار امکان استفاده در گوشی های لمسی نیز فراهم است.دانلود در ادامه مطلب...

مشاهده

دانلود نسخه رايگان و جديد نرم افزار BlueFTP v1.7

مطمئنا ميتوان BlueFTP را يكي از محبوب ترين برنامه هاي جاواي طراحي شده تا كنون دانست . يك برنامه مديريت فايل بسيار كاربردي و كاربرپسند كه قابل نصب بر روي تمامي گوشي ها مي باشد . سرانجام medieval Software تصميم به ارائه نسخه ي رايگان اين برنامه گرفت و دست از 30 روزه منتشر كردن اين نرم افزار برداشت . ظاهر ساده و كاربرپسند , زبان شيرين فارسي , قابليت باز كردن فايل هاي فشرده ي رمز دار , توانايي فشرده سازي فايل هاي به انواع فرمت ها , تغيير در تم ها و ... از ديگر ويژگي هاي مهم اين نرم افزار مي باشد .
شما ميتوانيد آخرين ورژن از اين نرم افزار محبوب را به صورت كاملا رايگان و فول ورژن در ادامه مطلب دريافت كنيد .

فايل نصبي مناسب براي تمام گوشي ها (از جمله گوشي هايي كه فونت فارسي را برعكس نشان ميدهند) در يك فايل زيپ جمع آوري شده كه ميتوانيد آن را با حجم 2.5 مگابايت دانلود كنيد .

مشاهده

دیکشنری عربی به فارسی و فارسی به عربی برای موبایل – جاوا

فرهنگ لغت عربی به فارسی و همچنین فارسی به عربی بصورت جاوا و قابل اجرا بر روی سیستم عامل اکثر موبایل های موجود . هم اکنون این دیکشنری موبایل را از موبفا دانلود نمایید.

http://www.dl2.mobfa.org/Autumn-90/dic-fa-arb.jpg

مشاهده

نرم افزار اذان گوی پارسی Azan v3.1 برای JAVA

این نرم افزار جامع یکی از دقیق ترین نرم افزار های مربوطه می باشد که دارای تمامی شهرهای و وقت شرعی آنهاست

این نرم افزار به صورت خودکار دقیقا در وقت شرعی اذان به صورت صوتی اذان می گوید

البته باید توجه داشته باشید که نرم افزار باید باز باشد (به صورت مینی مایز)

این نرم افزار قابلیت استفاده روی تمامی گوشی ها را دارا می باشد

میتونید این نرم افزار بسیار عالی و معنوی رو دانلود و از اون لذت ببرید

http://www.dl2.mobfa.org/Mahdi-Sprinng91/Symbian-Azan%20v3.1%5BMobfa.org%5D.jpg

مشاهده

دانلود 9 برنامه کاربردی و مناسب موبایل(جاوا)

BT INFO: با این برنامه وارد موبایل سوژه بشید و هر کاری میخواهید با گوشی سوژه انجام بدید! (تو فایلهای خصوصیش نریدا !!!)

Dictionary_EN to FA: دیکشنری اینگلیسی به فارسی.

Dictionary-Fa to En: دیکشنری فارسی به انگلیسی.

File Lock: هر فایلی رو که دوست دارید قفل کنید و رمز بزارید.

Iran Phone Code: پیش شماره هر شهری رو که دوست داری وارد کنید، این برنامه میگه برای کجای ایرانه!

KD_Player: یک مدیا پلیر قوی که تمام پسوند ها رو میتونه تشخیص بده و بخونه! (حتی با این برنامه میشه فایلهای amr رو جلو ببرید، در گوشی های سونی اریکسون)

khavas Daroo: شما فقط نام دارویی را که مد نظرتونه بنویسید، این برنامه، موارد استفاده، اجزای تشکیل دهنده ی دارو، مواد موثر، هشدار، عوارض و خیلی چیزای دیگه در مورد آن دارو میده بهتون! (خیلی برنامه قشنگیه فقط مراقب باشید واسه خودتون دارو تجویز نکنید!!! خطر داره!!!)

Moby Exploreoats: وای این برنامه هم که خیلی جالب و کاربردیه! استفاده عمدش اینکه میتونید فایلها و پوشه های گوشیتون رو مخفی کنید بطوری که کسی فایلهای خصوصی شما رو نبینه چه برسه به این که کپی برداری کنه! (یه وقت شیطون نشید برای مخفی کردن فایلهای ... از چشم پدر و مادر و... ازش استفاده کنیدا !!!)

opera-mini: اینم از جمله برنامه هایی که جوونا خیلی دوست دارن! میتونید با گوشی وارد اینترنت بشید و هر آدرسی رو به راحتی باز کنید! گرفتید چیه که؟؟؟( دقت کنید که در گوشیهای سونی اریکسون کلمات فارسی در سایت ها، کاراکتر ها بصورت جدا جدا نوشته میشه)

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

مشاهده

آنتی ویروس جاوا مخصوص موبایل YekMobile Antivirus v1.1

دانلود آنتی ویروس YekMobile Antivirus v1.1 جاوا که برای گوشی های فاقد سیستم عامل بسیار مناسب می باشد.این آنتی ویروس اولین آنتی ویروسی است که با فرمت جاوا از سایت یک موبایل برای دانلود قرار داده شده است.
 

آنتی ویروس جاوا مخصوص موبایل YekMobile Antivirus v1.1

مشاهده

ضبط مکالمات شما با نرم افزار Voice Transformer V1.0.1 بصورت جاوا

کمبود بیشتر گوشیهای موبایل دارا نبودن امکان ضبط نکالمات تلفنی می باشد.که برنامه های متعددی برای انجام این کار وجود دارد.Voice Transformer نام یکی از برنامه هایی می باشد که مکالمات شما را با استفاده از تنظیمات راحتی ضبط می کند و امکان پخش آن را نیز دارد.این برنامه بصورت جاوا می باشد و بر روی بیبشتر گوشی ها قابل اجرا می باشد.

پرتال تخصصی دانلود رایگان www.MasterDL.Com

مشاهده

دانلود نرم افزار فتوشاپ برای گوشی های جاوا

نرم افزار فتوشاپ برای گوشی هایی که جاوا را پشتیبانی میکنند این نرم افزار پرکاربرد تا حد زیادی کاربرد فتوشاپ رو در خودش داره مانند چرخش تصویر ،تنظیم کدری و شفافیت تصاویر ، رتوش عکس ها ،گذاشتن سایه برروی عکس ها ،بزرگ و کوچک کردن سایز تصاویر و بسیاری امکانات دیگر

مشاهده

نرم افزار Lucky Octapous Lite جاوا

جام جهانی امسال با اختاپوس آلمانی جو دیگری داشت اختاپوسی که هر چند بازی را که پیش بینی کرده بود درست از آب در اومد. حالا شما هم میتوانید با استفاده از نرم افزار Lucky Octapous Lite شانس خود را آزمایش کنید. این برنامه که تحت جاوا می باشد قابل اجرا بر روی گوشی هایی که جاوا را ساپورت میکنند است و شما میتوانید از سایت موب پی سی دانلود کنید.

دانلود نرم افزار , برنامه , موبایل , بازی آندروید , نرم افزار آندروید - نرم افزار Lucky Octapous Lite جاوا

دانلود در ادامه مطلب

مشاهده

نرم افزار محاسبه درصد عشق بین دو نفر love Calculator جاوا

نرم افزار محاسبه درصد عشق بین دو نفر love Calculator نسخه ۱٫۸ برای میزان سنجش عشق بین دو نفر می باشد. این نرم افزار تحت جاوا می باشد و بر روی گوشیهایی که جاوا را ساپورت می کنند قابل اجراست. شما میتوانید این نرم افزار جالب را از سایت موب پی سی دانلود کنید.

دانلود نرم افزار , برنامه , موبایل , بازی آندروید , نرم افزار آندروید - نرم افزار محاسبه درصد عشق بین دو نفر love Calculator جاوا

مشاهده

دانلود برنامه نقاشی جاوا لمسی

نرم افزار نقاشی Pro Paint Mobile نسخه ۱٫۸ که تحت جاوا می باشد به شما این امکان را می دهد تا paint ویندوز را به طور کامل در موبایل خود شبیه سازی کنید. این نرم افزار بر روی تمامی گوشیهایی که جاوا را پشتیبانی می کنند قابل اجراست که میتوانید به طور مستقیم از سایت موب پی سی دانلود کنید.

دانلود نرم افزار , برنامه , موبایل , بازی آندروید , نرم افزار آندروید - نرم افزار نقاشی Pro Paint Mobile جاوا

دانلود در ادامه مطلب

مشاهده

دانلود نرم افزار جاوا, کنترل کامپیوتر بوسیله بلوتوث

 

بوسیله این نرم افزار شما میتوانید کامپیوتر خودتونو از طریق بلوتوث گوشی کنترل نمایید . . .
میتوانید تصاویر خود را به صورت pc screen ببینید.
برنامه های Explorer, FireFox, Windows Media Player, Internet Explorer, Winamp, Power Point, VLC Media Player کنترل کنید و …
ایتدا باید برنامه با پسوند exe را در کامپیوتر خود نصب کنید.
بعد برنامه را در گوشی خود نصب کنید.
کامپیوتر شما باید بلوتوث داشته باشد.
این نرم افزار با فرمت جاوا میباشد که هم اکنون در سایت تخصصی تک موبایل در دسترس شماست
www.takmobile.org
 

مشاهده

نرم افزار جاوا, نرم افزار کم حجم مشاهده فایلهای Word

 

یک نرم افزار کم حجم برای مشاهده و اجرای فایلهای Word با ویژگیهای زیر :
*اجرای فایلهای نرم افزارهای Word 2007 و Word 2010
*اجرای صفحه به صفحه اسناد
*وجود قابلیت زوم بر روی اسناد
*استفاده کم از Phone Memory
این نرم افزار مخصوص گوشیهای سری ۶۰ ویرایش سوم و پنجم با فرمت جاوا میباشد که هم اکنون در سایت تخصصی تک موبایل در دسترس شما قرار گرفته است.


www.takmobile.org
 

مشاهده

تقویم شمسی سال ۱۳۹۱

امروز برای شما کاربران عزیز تقویم شمسی سال ۱۳۹۱ (هجری شمسی، هجری قمری و میلادی) به همراه مناسبت‌ها و تعطیلات رسمی سال ۹۱ به صورت عکس jpg و پی دی اف PDF برای دانلود قرار دادم. این تقویم قابل استفاده در کامپیوتر، لپ تاپ و بعضی از گوشی‌های موبایل می‌باشد. شما هم اکنون می‌توانید تقویم سال ۹۱ را به صورت رایگان از سایت بادا - او اس دریافت نماییددانلود تقویم سال 91 به همراه تعطیلات رسمی 

مشاهده

کاملترین نقشه ی راه های ایران به صورت عکس

 

این نقشه یکی از کاملترین نقشه هایی است که تا به حال از شهرها و روستا های ایران تهیه شده و در آن تمام مسیرها با دقت بسیار بالایی کشیده شده است. شما با داشتن این نقشه قادر خواهید بود تا تمام مسیرهایی را که به شهرها و روستاهای کشور منتهی می شوند را مشاهده کنید و از این طریق کوتاه ترین مسیر را برای رسیدن به مقصد مورد نظرتان انتخاب نمایید. این نقشه در قالب یک فایل عکس بوده که به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا شما میتوانید تا هر قدر که علاقه مندید بر روی نقاط مورد نظر خود زوم کنید. همچنین این نقشه را میتوان با استفاده از نرم افزارهای نمایش عکس در رایانه مشاهده نمود و در هنگام سفر هم میتوان با کپی فایل نقشه در گوشی موبایل در حین سفر از آن استفاده کرد. علاوه بر این میتوان آن را توسط چاپگر بر روی کاغذ هم چاپ نمود تا در ابعاد بزرگتر بتوان از آن استفاده کرد.

http://dl.iroooni.com/upload/2-Iran%20Way%20Map%20%5Bwww.iroooni.com%5D.jpg

دانلود در ادامه مطلب

مشاهده

دانلود نرم افزار جی پی اس به همراه نقشه کامل ایران با فرمت جاوا trekbuddy v1.0.0

http://www.dl1.iroooni.com/upload/2-trekbuddy_1.0.0.jpg

 

در بین گوشی های جاوایی که از فناوری gps پشتیبانی میکنند نرم افزار هایی که امکان استفاده کامل از این فناوری پیشرفته را فراهم کنند چندان زیاد نیستند.اما نرم افزار trekbuddy یک انتخاب مناسب برای کسانیست که استفاده اصولی از gps موبایلشان برای آنها یک رویاست.این نرم افزار قابل اجرا روی انواع گوشی های موبایل با پلتفرم جاوا میباشد.

دانلود در ادامه مطلب

مشاهده

نقشه جاوا شهر بزرگ تهران

داشتن نقشه هر شهر برای یک تازه وارد یا حتی یک شهروند ساکن بسیار مهم است.بر همین اساس نقشه جاوا شهر بزرگ تهران را برای دانلود آماده کرده ایم.این نقشه بر روی کلیه گوشی ها قابل نصب میباشد . با نصب این نرم افزار تمام نیاز های شما در حد یک نقشه معمولی بر آورد میشود.هم اکنون این نرم افزار (نقشه) را از سایت بزرگ فوردانلودز دریافت کنید.

 
وب سایت فارسی زبان فوردانلودز | www.4downloads.ir
 

دانلود در ادامه مطلب

مشاهده

نرم افزار موزیک سازی Music Mate 5 جاوا

 امروز نرم افزار فوق العاده زیبا و جدید بنام Music Mate 5 برای شما دوستان تهیه کردم. شما توسط این نرم افزار میتوانید موزیکسازی کنید و یک سرگرمی بسیار جذاب با سازهای مختلف میباشد ، این نرم افزار با فرمت جاوا تهیه شد. پیشنهاد میکنم این نرم افزار را از سایت bada-os دریافت کنید و لذت ببرید.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir
 

دانلود در ادامه مطلب

مشاهده

مجموعه ای از کامل ترین و جدیدترین آنتی ویروس های موبایل با پلتفرم جاوا

یکی از مسائلی که برای بعضی افراد خیلی مهم است امنیت گوشی موبایل خود می باشد. متاسفانه گوشی های موبایل نیز مانند کامپیوتر در معرض خطر ویروس ها قرار دارند. سایت bada-os مجموعه ای از کامل ترین و جدیدترین آنتی ویروس های موبایل را با پلتفرم جاوا و سیمبیان برای دانلود در اختیار شما قرار داده است.

در ادامه مطلب

مشاهده

مجموعه نرم افزارهای آفیس جاوا

مجموعه نرم افزارهای آفیس از جمله بهترین و پرکاربردترین نرم افزارها در بین نرم افزار های گوشی های موبایل است. مجموعه آفیس برای گوشی های جاوا به صورت فول ورژن و با قابلیت های جالب در سایت تخصصی موبایل در دسترس است.

منبع: www.ir-tci.org

مشاهده